Популярні запитання

Так. Сервіс підтримується Mastercard і захищений за стандартом інформаційної безпеки PCI DSS*, тож тут ніхто не може викрасти ваші кошти або інформацію. *Стандарт PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) – єдиний для всіх компаній, які працюють із секретними даними платіжних карток. Він складається з вимог та правил, яких необхідно дотримуватися, щоб повністю убезпечити онлайн-платежі. Сервіс пройшов повноцінну перевірку на дотримання цих правил.
Щоб переказати гроші з картки на картку, ви маєте ввести дані картки (номер, термін її дії, CVV2/CVC2-код), з якої хотіли б здійснити переказ, суму переказу (не більше 5 000 гривень) та номер картки отримувача. Сума комісії за переказ є фіксованою і сплачується відправником. Комісія складає 6,99 грн. Якщо ви не бажаєте щоразу вводити дані картки, ви можете здійснювати перекази на сайті за допомогою гаманця Masterpass від Mastercard.
Щоб переказати гроші за номером телефону, ви маєте ввести дані картки (номер картки, термін її дії, CVV2/CVC2-код), з якої хотіли б здійснити переказ, суму переказу (не більше 5 000 гривень) та номер телефону отримувача. Після здійснення переказу отримувачу надходить СМС із посиланням на сайт, де він може вивести отриманий переказ на будь-яку свою картку.
Щоб переказати гроші з картки на email, ви маєте власноруч ввести дані картки (номер картки, термін її дії, CVV2/CVC2-код), з якої хотіли б здійснити переказ, суму переказу (не більше 5 000 гривень) та email-адресу отримувача. Після здійснення переказу отримувачу надходить email із посиланням на сайт, де він може вивести отриманий переказ на будь-яку свою картку.
Якщо ви отримали переказ на свій телефон, то маєте перейти за посиланням у СМС, потім обрати картку зі свого Masterpass-гаманця або власноруч ввести номер іншої картки, на яку хотіли б отримати переказ. У разі, коли ви отримали переказ на email, прив’язаний до вашого акаунту KARTON, вам необхідно обрати переказ зі списку переказів на отримання на сайті та обрати картку зі свого Masterpass-гаманця або власноруч ввести номер іншої картки, на яку хотіли б отримати переказ. Якщо ви отримали переказ на email, який не прив’язаний до вашого акаунту, то ви маєте власноруч ввести код переказу з email-листа, після чого обрати картку зі свого Masterpass-гаманця або власноруч ввести номер іншої картки, на яку хотіли б отримати переказ. Після цього переказ буде зарахований на картку, яку ви обрали. Гроші не зараховуються на номер мобільного. Якщо спливає строк зберігання переказу (10 днів), то переказ повертається відправнику без урахування комісії.
Ні. Щоб вивести переказ на картку, потрібно перейти за посиланням із СМС та ввести унікальний код підтвердження.
Ні. Щоб вивести переказ на картку, потрібно перейти за посиланням в email та ввести унікальний код підтвердження. Або зайти до вашого кабінету, якщо ви вже зареєстровані на сайті www.karton.ua. Це потребує введення пароля, який відомий лише вам.
Виконувати перекази можна з будь-якої платіжної картки, випущеної в Україні. Яким банком вона видана — не важливо. Також не має значення, до якої платіжної системи належить картка — Mastercard чи Visa. Якщо у вас виникли проблеми з отриманням коштів, зателефонуйте в контакт-центр свого банку. Номер контакт-центру вказано на зворотному боці вашої картки.
Отримувати перекази можна на будь-яку платіжну картку, випущену українським банком. Яким банком вона видана — не важливо. Також не має значення, до якої платіжної системи належить картка — Mastercard чи Visa. Якщо у вас виникли проблеми з отриманням коштів, зателефонуйте в контакт-центр свого банку. Номер контакт-центру вказано на зворотному боці вашої картки.
Зазвичай перекази зараховуються миттєво, але іноді це займає до 30 хвилин.
Якщо ви втратили мобільний телефон і не можете відновити номер, зателефонуйте на нашу гарячу лінію. Ми тимчасово заблокуємо всі ваші перекази та підкажемо, як відновити доступ до коштів. Телефон гарячої лінії: +38 044 392 03 94.
За відправлення переказу є фіксована комісія 6,99 грн. Вона сплачується відправником. Отримувач переказу жодної комісії не сплачує.
Якщо вам не вдається здійснити переказ, зверніться на нашу гарячу лінію за телефоном: +38 044 392 03 94. Ми з’ясуємо, у чому справа.
Не знайшли відповідь?
або зателефонуйте в службу підтримки
+38 044 392 03 94